Óriási siker a Slush pitch versenyén
Alig telt el öt hónap azóta, hogy itt a blogon is bejelentettük, hogy az első olyan technológiai spin-offot, a Radoopot, amelyet a Dmlab inkubált, felvásárolta a RapidMiner, most egy újabb remek hírt szeretnénk veletek megosztani a csapatunkkal kapcsolatban.
A Slush konferencián, ahol a Prezi bejelentette, hogy elérték a 50M felhasználót, valamint, hogy következő körös növekedésre szánt befektetést kaptak (amihez ezúton is gratulálunk), csapatunkkal az enbrite.ly-val elhoztuk a legjobb pitchért járó díjat és a vele járó 500.000 eurós befektetési lehetőséget.
Az enbrite.ly-ban egy olyan terméket fejlesztünk, amely a weboldalakon lévő felhasználók viselkedésének elemzésével kiszúrja a robotokat és a gyanús forgalmat, és így az egész online reklámpiacot ellenőrizhetőbbé és átláthatóbbá teszi. A szolgáltatás nem egészen fél éve, még csak egy papírlapon élt, mára már valódi ügyfelekkel rendelkező és számos külső megerősítéssel bíró dologgá nőtte ki magát. A szolgáltatás mögötti infrastruktúrát a Dmlabban fejlesztettük és további számos, óriási domain tudással rendelkező emberrel alkotjuk ezt a remek csapatot, akikkel most egy jelentős mérföldkőhöz értünk.
További hírek a témában: